2013. január 5., szombat

fame

mostanában egyre többször kerülök egész közeli kapcsolatba híres és szuper magyar bandákkal. :DDD

28-án arra keltem, hogy a Supernem menedzsere levelet küldött, mivel nyertem 2 jegyet. a koncertre is úgy mentem be, hogy vele dumáltam. kérdezte a nevem (!) :DD, majd mondta, hogy "persze, persze, menjek csak" :D

boldogságom és meglepettségem most pedig tényleg fokozhatatlan! az imént ugyanis hívott egy 20-as szám. na gondoltam, csak felveszem. erre az IHM [gyk.: Isten Háta Mögött] hívott, hogy szeretném-e ma a koncerten átvenni a pólóm, amit rendeltem. :DD GYAAH! Egyedi Péter felhívott, hát ez kész! :D ez a szombatom már tényleg csak akkor lenne boldogabb, ha még el is tudnék menni a koncertre! fuck! x_xD

helyette itt a mostani kedvencem méltán:


"valami új nézőpontból vizsgált meg az a szó, amit olyanná formáz ez a szomorú szád, hogy majd értsem azt, hogy a nem is igen, s oda a hajlandóság..nehéz így!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése